sobota, 27 października 2012

Imaginy z gifami . Part ; 3 .

1. Próbujesz podsłuchac czy nikt aby Cię nie obgaduje a tu nagle ; 


2. Niall ; Zayn ty znowu wdepnąłeś w kupę (xd)
Zayn ;




3. Ty ; Louis , KOCHAM CIĘ !
On ;



 
4.  Liam ; Gdy Ci smutno gdy Ci źle , DJ Payne pocieszy Cię...
5. Niall ; Sorry .


6. Ty ; Zayn zostaje dzisiaj na noc .
Chłopaki ;



Zayn ; z kim ja mieszkam ?!

7. Całujesz się z Harrym .
Lou ;




8. Niall ; To ty jesteś zajebista .






9. Ty ; Harry , KOCHAM CIĘ !
On ;





 10. Louis nie może się przez Ciebie skupic ;


  

11. Liaś sobie tańczy ! :D



 12. Louis ; Ja ją naprawdę ją KOCHAM !



Siemka , jest godzina 23.22 no ale wcześniej nie mogłam nic dodac bo byłam na dworze z tymi CZOPAMI . xd jutro też wieczorkiem coś wleci . idę oglądac film z braciszkiem , narka ! ;*

3 komentarze:

  1. Super są niektóre :) Najlepsze ,, Louis nie może się przez ciebie skupić,, hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A właśnie że Ci wyszły!
    Jedne z fajniejszych imaginów jakie czytałam :D
    DJ Payne <3

    OdpowiedzUsuń