niedziela, 28 października 2012

Imaginy z gifamy . Part ; 4 .

1. Ty ; Harry , oddałam tego twojego kocura .
On ; Dlaaaaczegoo ?




2. Dziennikarz ; Louis kochasz swoje fanki ?
On ;





3. Louis i Niall ; A tak bronimy [T.I] . 


 

4. Chłopaki ; Patrzcie jaka fajna laska !





 Niall do Liama ; Zobaczysz będzie moja .


5. Niall ; Co ja wczoraj robiłem ?



6. Ty ; Liam dzisiaj ty robisz obiadek .
 

7. Louis ; Oh shit , zostawiłem piekarnik włączony .


8. Ty ; Chłopaki , obiaaaaad !




9. Ty ; Kto znowu ruszał moją bieliznę ?
Sprawcy ; My jesteśmy nie winni .


10. Ty ; Niall , jedziemy do Nandos .
On ; Naprawdę ?



11. Chcesz zrobic Zaynowi zdjęcie .
On ;




12. Zayn ; To ty będziesz moją żoną !


13. Louis ; Ja chceeee do [T.I] .



14. Harry ; To co kupimy tego kota ?



15. Louis ; Ty naprawdę mnie nie kochasz ?



Joł , jednak dodałam wcześniej bo wieczorkiem raczej nie będę miała czasu . Pierwsza sprawa ; nie wiem czy jutro dodam post ( ale postaram się ) a druga sprawa ; jeżeli ktoś czyta , to mam ogromną prośbę niech skomentuje bo nie wiem czy w ogóle mam dla kogo to pisac ;) okok to powoli będę kończyła tą jakże "udaną" notkę . paa ;*

4 komentarze:

  1. Genialne! *____*
    Hhahahahahahaahahahah, jebłam ze śmiechu.
    Najlepsze to 6, 14!!!, 11 i 12! :), 8,9,10 i 1!!!!
    Zajebiste <3, turlałam się po podłodze! xD
    Czekam na nexty :)
    Pozdrawiam,

    one-love-one-band-one-direction.blogspot.com
    (Ps. może chciałabyś zostać adminką na moim blogu?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że Ci się podobają ;3

      a może bym chciała , tylko że na którym bo z tego co widzę to piszesz na 3 ;p

      Usuń
    2. na one-love-one-band-one-direction.blogspot.com

      Usuń
  2. Super :D
    Najbardziej podobają mi się: 3,4,5,7,12 i 13 xD
    Tak samo reaguję na słowo "obiad" :P

    OdpowiedzUsuń