poniedziałek, 29 października 2012

LITTLE THINGS ! *.*

Siemka . umarłam , piszę do Was z grobu ; o
japierdolekurwamaćtosięniedzieje !
pierwsze co po szkole to trza było odsłuchać nowej pisoneki . cały dzień na to czekałam a w szkole nie mogłam się skupić xdd


https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=6wBzR7zhA0g
   - link do tego cuda *_*

jaram się . <3

dobra koniec bo weźmiecie mnie za jakąś idiotkę ! ; o
 

P.S ; Co do piosenki to chłopaki się postarali i jestem z nich dumna ale jest jeszcze jedna sprawa która niestety ale bardzo mnie zawiodła . Dzisiaj chłopacy podali do jakich krajów się wybiorą w 2013 r. były to niespodzianki . Byłam niemal pewna że Polska mimo wszystko że jest to pieprzona Narnia to się tam znajdzie , a tu dupa . No ale jedynie w czym jeszcze nadzieja to , to że może w tym wywiadzie dla Polski jednak Nam powiedzą że odwiedzą ten przee zajebisty kraj ! ;)

idę na dwór odreagować , ktokolwiek to przeczytał i ktokolwiek zrozumiał co miałam do przekazania to serdecznie temu komuś gratuluję ! xd


narka ! ;*

3 komentarze:

  1. I co jaka decyzja w sprawie mojego bloga? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogłabyś mi podać swój nr. gg , lub coś , bo chciałam to wszystko na spokojnie obgadać ! :D ;*

      Usuń
  2. Wiesz co gg usunęłam, ale podam Ci mój e-mail ania12300skal@onet.pl.
    Twitter @Ania_skal14.
    Czekam na wiadomość :);*

    OdpowiedzUsuń